H διατροφική μας συμπεριφορά κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown

Σε αυτό το δεύτερο lockdown μπορεί να πει κανείς ότι είμαστε πιο έτοιμοι, πιο έμπειροι και σίγουρα έχουμε λιγότερο φόβο. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε την σωστή διατροφή και εν γένει την διαίτα μας γιατί παίζει τεράστιο ρόλο στην υγεία μας.

Μιλήσαμε με την Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Ευγενία Κωστη και μας συμβούλεψε για όλα εκείνα που πρέπει να κάνουμε σχετικά με την διατροφή μας αλλά και γενικότερα με την συμπεριφορά μας για να θωρακίσουμε την υγεία μας.

– Προγραμματίζουμε καθημερινά τα γεύματα μας με σκοπό να αποφύγουμε το τσιμπολόγημα

– Προσπαθούμε να έχουμε στο πιάτο μας τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων

Κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο, μοσχάρι με κριθαράκι ολικής άλεσης, μακαρόνια ολικής άλεσης με κιμά, όσπρια, ψάρι ψητό με 1 μέτρια πατάτα βραστή κ.α 

*Προσοχή στις ποσότητες* 

– Συνοδεύουμε το κυρίως γεύμα μας με σαλάτα.

Προτιμάμε ποικιλία λαχανικών, είτε ωμών είτε βραστών. 

– Για δεκατιανό ή απογευματινό σνακ προτιμάμε την κατανάλωση φρούτων

– Αποφεύγουμε τη συχνή κατανάλωση φαγητών από ταχυφαγεία.

Αλλά και τυποποιημένα τρόφιμα που περιέχουν μεγάλη ποσότητα κορεσμένων λιπαρών (κρουασάν, πατατάκια, σφολιατοειδή, βούτυρο κ.α) 

– Μένουμε ενυδατωμένοι.

Είτε καταναλώνοντας περίπου 8 ποτήρια νερό ημερησίως, είτε άλλα τρόφιμα που το περιέχουν. Όπως φρούτα, λαχανικά, σούπες, φυσικούς χυμούς, καφές, τσάι κ.α

– Εντάσσουμε στην καθημερινότητα μας τη φυσική δραστηριότητα

Εμείς εδώ στο Fit Spot 47 συνεχίζουμε τις προπονήσεις με ασφάλεια μέσω των online μαθήματων. Μπες εδώ και έλα να γυμναστούμε.

– Και μη ξεχνάτε!! Δεν υπάρχουν δίαιτες, τρόφιμα (πχ. σκόρδο, αλκοόλ) ή συμπληρώματα διατροφής που να εμποδίζουν τη μόλυνση μας από τον ιό COVID-19).

Η υιοθέτηση όμως μιας ισορροπημένης διατροφής μπορεί να συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του ανοσοποιητικού μας. Να ενημερώνεστε μόνο από αξιόπιστες πηγές όπως ο ΕΟΔΥ ή ο ΠΟΥ