Το τρεξιμο ειναι η ασκηση που φτιαχτηκε για ολους

Το τρέξιμο είναι ο πιο απλός και ο πιο εύκολος τρόπος για να γυμναστείτε. Τα οφέλη είναι πολλά για κάθε ηλικία και κάθε άνθρωπο που βγαίνει έξω για να γυμναστεί και να τρέξει. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι συμμετέχουν στους αγώνες δρόμου που διοργανώνονται και όλο και περισσότεροι κάνουν καλό στην υγεία τους μέσω αυτής της δραστηριότητας. Το τρέξιμο είναι μια ιδανική μορφή άσκησης με πολλά οφέλη για την υγεία, όπως τη σωστή λειτουργία της καρδίας και την ευκινησία σας. Τα οφέλη αυτής της αερόβιας άσκησης είναι αναμφισβήτητα και όχι μόνο στα σωματικά.

Τις Κυριακές που έχεις χρόνο, φόρα τα παπούτσια σου, βγες έξω και τρέξε. Μία ελεύθερη διαδρομή των 5 ή 10 χιλιομέτρων είναι ο καλύτερος επίλογος στην εβδομαδιαία σου προπόνηση. Το running team του Fit Spot 47 προετοιμάζεται για την μεγάλη γιορτή του Αυθεντικού Μαραθωνίου σε λίγες μέρες και σε περιμένει να γίνεις μέλος της ομάδας μας γιατί είναι καλύτερο να τρέχεις με παρέα. Και αν πιστεύεις ότι δεν προλαβαίνεις τώρα, εμείς έχουμε βάλει ήδη τον επόμενο στόχο, τον Hμιμαραθώνιο της Αθήνας. Βάλε το τρέξιμο στην ζωή σου και θα καταλάβεις πόσο σημαντικά είναι τα οφέλη του.

Το τρέξιμο βελτιώνει την υγεία σας!

Πιστέψτε το ή όχι, το τρέξιμο είναι πραγματικά ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε το συνολικό επίπεδο υγείας σας. Οι έρευνες δείχνουν ότι η αερόβια άσκηση και πιο συγκεκριμένα το τρέξιμο, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα καλής χοληστερόλης σας βοηθώντας ταυτόχρονα να αυξήσετε τη λειτουργία και τη χρήση των πνευμόνων. Επιπλέον, το τρέξιμο μπορεί επίσης να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης θρόμβων αίματος.

Η αερόβια άσκηση προλαμβάνει σοβαρές ασθένειες!

Για τις γυναίκες, το τρέξιμο μπορεί να συμβάλει στην μείωση του κινδύνου για καρκίνο του μαστού. Μπορεί επίσης να συμβάλει στη μείωση του κινδύνου για εγκεφαλικό επεισόδιο. Πολλοί γιατροί σήμερα συνιστούν το τρέξιμο ή έστω το γρήγορο περπάτημα που είναι ιδανικό για κάψιμο λίπους, σε άτομα που βρίσκονται στα αρχικά στάδια του διαβήτη (ADA – American Diabetes Association) , την υψηλή αρτηριακή πίεση και την οστεοπόρωση και αποδεικνύεται ότι συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιακής προσβολής, βοηθώντας τις αρτηρίες να διατηρήσουν την ελαστικότητά τους και να ενισχύσουν την καρδιά. Αυτό βοηθάει στο να μειωθούν σημαντικά οι πιθανότητές να υποστεί κάποιος καρδιακή προσβολή.

Ιδανικό για απώλεια βάρους!

Το τρέξιμο είναι μια από τις καλύτερες μορφές άσκησης για την απώλεια βάρους ή τη διατήρηση ενός σταθερού Δείκτη Μάζας Σώματος. Θα διαπιστώσετε ότι είναι ένας κορυφαίος τρόπος για να κάψετε επιπλέον θερμίδες και ότι είναι η δεύτερη πιο αποτελεσματική άσκηση όσον αφορά τις θερμίδες που καίγονται ανά λεπτό, ακολουθώντας μόνο μετά το σκι. Εάν πάλι η κατάσταση της υγείας σας δεν είναι ιδανική για να ξεκινήσετε το τρέξιμο, προτείνεται ένας περίπατος που περιλαμβάνει γρήγορο περπάτημα, το οποίο είναι ό,τι πρέπει για κάψιμο λίπους.

Το τρέξιμο ενισχύει την αυτοπεποίθησή σας!

Τα οφέλη της αερόβιας άσκησης και του τρεξίματος πιο συγκεκριμένα δεν είναι μόνο φυσικά. Δεν έχουν να κάνουν μόνο με την σωματική σας κατάσταση αλλά και με την πνευματική! Το τρέξιμο μπορεί να προσφέρει αξιοσημείωτη ώθηση στην αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμησή σας. Με τον καθορισμό και την επίτευξη των στόχων, μπορείτε να δώσετε στον εαυτό σας μεγαλύτερη αίσθηση ενδυνάμωσης.

Ανακουφίζει από το άγχος!

Το άγχος μπορεί να προκαλέσει πραγματικά πολλά προβλήματα υγείας και διάθεσης. Μπορεί επίσης να μειώσει την ποιότητα του ύπνου. Όταν τρέχετε, αναγκάζετε το σώμα σας να καταναλώσει υπερβολική ενέργεια και να εκκρίνει ορμόνες που σας κάνουν να νιώθετε πιο όμορφα. Το τρέξιμο βοηθά επίσης να μειώσετε τις πιθανότητές σας να αναπτύξετε δυνατούς πονοκεφάλους

Το τρέξιμο έχει τη δύναμη να εξαλείψει την κατάθλιψη!

Όταν ένα άτομο πάσχει από κατάθλιψη, το τελευταίο πράγμα που θέλει να κάνει είναι να σηκωθεί και να πάει για τρέξιμο. Ωστόσο, μετά από λίγα λεπτά αερόβιας άσκησης, ο εγκέφαλός σας θα αρχίσει να εκκρίνει ορμόνες που φυσικά βελτιώνουν τη διάθεσή σας. Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, η πεποίθηση σχετικά με την ευτυχία των δρομέων είναι αληθινή. Κατά τη διάρκεια της σωματικής άσκησης, και ειδικά στο τρέξιμο, ο εγκέφαλος απελευθερώνει ενδορφίνες, μια μορφή φυσικού ναρκωτικού που επιδρά θετικά στη διάθεση και την τόνωση του πνεύματος. Οι δρομείς νιώθουν ανάταση, ευφορία και ευτυχία και το τρέξιμο γίνεται το πιο φυσικό και ακίνδυνο «ναρκωτικό». Και μπορεί το τρέξιμο να σας φτιάξει τη μέρα αλλά οι υπερβολές ξεφεύγουν πάντοτε από τα όρια του επιθυμητού.

Το τρέξιμο είναι απίστευτα ευεργετικό συνολικά για τον οργανισμό του καθενός όχι μόνο σε σωματικό αλλά και σε πνευματικό επίπεδο. Φορέστε τα παπούτσια σας και βγείτε έξω να τρέξετε και θα δείτε την ζωή σας να αλλάζει. Το Fit Spot 47 θα κατεβάσει running team στον φετινό αυθεντικό Μαραθώνιο (9-10/11) στα 5, 10 και 42 χλμ. Ελπίζουμε να είσαι και εσύ εκεί και να τρέξουμε μαζί.